عظم البلا

خرید بک لینک
سلامدارم این کتاب رو میخونمروایت یکی از رفقاش که چهل سال با او همراه بوده...اصلا هرچی از زندگی این انسان میخونمبیشتر ذلیل میشمآخه مگه میشه یه آدم اینقدر مفید باشه.... که گویا وقت تلف شده نداشته!!همیشه اول خودش میرفته خط مقدم بعدبه سربازاش فراخوان میدادهیه دفترچه تلفن داشته که شماره ۱۵۰ خانواده شهید رو داخلش ثبت کردهدر هر زمان ومکان عملیاتی که بودهاحوالپرسی پدرو مادر و فرزندان شهدا رو فراموش نمیکردههنگام مسافرت اکثرا داخل ماشین یا هواپیما کتاب میخوندهیه بار از سوریه زنگ زده به پایگاه تهرانگفته برای آهوهای نزدیک پایگاه علوفه بریزید!!!!خدایا تو این بنده های خاص رو که به مانشون میدی ،خیلی حس خسران برامون ایجاد میشهان الانسان لفی خسر ....خودِ منم !!پی نوشت :اگر به هردلیل با مطالب این پست مخالف هستید لطفا احترام خودتونو نگه داریدنطرتون برای خودتون محترمهنه برای من که قهرمان زندگیم حاج قاسمِ... نوشته شده در دوشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۱ساعت 15:41 توسط شاپرك| عظم البلا...

ما را در سایت عظم البلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 104 تاريخ: چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت: 15:44

سلام آقای سید الشهدا (ع)

همهی چشمهایی که تو را میبینند،

کاش چشمهای من بودند!

صلی الله علیک ❤️❤️❤️

نوشته شده در دوشنبه هشتم اسفند ۱۴۰۱ساعت 23:27 توسط شاپرك|

عظم البلا...

ما را در سایت عظم البلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 81 تاريخ: چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت: 15:44

سلامدو سه روز پیش وقتی از چهارپایه آویزون بودم واسه خونه تکونی و عرق میریختم تو این سرماگوشیم زنگ خورددخترک کم سن وسالی پشت خط بودسلام کرد و شروع کرد به انتقاد از رفتار آقا پسرما درپیش دبستانی !!که احسان امروز منو زده عظم البلا...

ما را در سایت عظم البلا دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 100 تاريخ: چهارشنبه 10 اسفند 1401 ساعت: 15:44

صفحه بندی